BBM3410Satu2019:DIRI

Assalammualaikum, 

Nama saya Ahmad Fauzan, merupakan anak kelahiran bumi kenyalang iaitu negeri Sarawak namun menetap di Jasin, Melaka. Saya lahir pada 16 Mac 1996 dan kini saya berusia 23 tahun. Merupakan anak yang kelima dari lima adik beradik. Ayah saya bernama Mustaffar manakala ibu saya bernama Isah. Saya mempunyai dua abang dan dua kakak. Nama abang saya adalah Ahmad Faiz dan yang kedua adalah Ahmad Faisal. Nama kakak saya pula adalah Siti Noor Farhah  dan Siti Noor Fadilah . Hanya saya seorang yang lahir di Sarawak, berbeza dengan adik-beradik saya yang lahir di negeri Melaka. Adik-beradik saya ada yang berjauhan, namun hubungan kami sentiasa terasa akrab. Lagi-lagi saya kini menyambung pelajaran di Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang, Selangor yang jauh daripada mereka. Walaupun kami berjauhan, namun saya merasakan mereka tetap dekat bersama saya.


Kini saya telah berada di UPM selama tiga tahun bersamaan tujuh semester, namun saya tidak akan pernah lupa akan mereka.




















Comments